אימון אישי image


"כל מה שאפשרי כבר נעשה. כל מה שבלתי אפשרי – ייעשה"

(יוליוס קיסר)

 ---

   

אימון אישי או אימון אישי לחיים הוא תהליך שיוצר שינוי

   

למה אנחנו זקוקים לשינוי? כי הכל, כל הזמן, משתנה. העולם, הסביבה, הנורמות, התרבות. וגם אנחנו: הרצונות שלנו, הצרכים שלנו, השאיפות שלנו, המקומות אליהם אנחנו רוצים להגיע. 

   

אדם מגיע לאימון אישי בשאיפה לשפר השגים ולהגיע להצלחות. להתפתח. לעתים, מתוך חוסר שביעות רצון מהקיים, בלבול, או תחושת 'תקיעות' ולפעמים כי הוא פשוט רוצה להגיע רחוק יותר, מהר יותר

   

אימון אישי מציע למידה חוויתית המובילה לתוצאות אמיתיות. הוא עושה שימוש בכלים פרקטיים להשגת מטרות ויעדים אישיים. הוא שואב את מקורותיו מתחומי ידע שונים, בהם פסיכולוגיה חיובית, פיתוח מנהיגות, תהליכי למידה, ייעוץ למנהלים, פסיכולוגיה הומניסטית ועוד. 

   

במהלך אימון אישי - בוחנים מה חשוב ומשמעותי עבורך, מגדירים ומבהירים מטרות ויעדים, מתכנסים לפריצות דרך ובונים תוכנית פעולה בכדי לסלול את הדרך לשם. כאן מתחילה 'הדרמה' האמיתית של האימון, כי את השינוי צריך לנהל, ליישם, ולהטמיע. זו עבודה מרתקת של התבוננות, פיתוח מודעות, פעולה ועשייה. 

    

אימון אישי מתקיים בטווח זמן מוגדר מראש ומתנהל כשותפות לדרך ומתוך מחויבות לתוצאה הטובה ביותר. 

   

למי מיועד האימון האישי?

   

לכל אחד מאיתנו. 

   

בכל רגע, בכל שלב בחיים. ובעיקר בצמתי החלטה, בתקופות מעבר, בזמנים של צמיחה, של  התפתחות, של שינוי, ובמקרים של ערפל, אי וודאות, שאילת שאלות.


דוגמאות לתחומים בהם אני מאמנת:    


- אסרטיביות, בטחון עצמי, הערכה עצמית, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה חברתית
       
         
 

- זוגיות ומערכות יחסים, תקשורת בינאישית,  פתרון קשיים וקונפליקטים במערכות יחסים


- קריירה: מיצוי פוטנציאל אישי, מציאת כיוון מקצועי, בחירת קריירה ראשונה/שנייה, קידום מקצועי/ניהולי בתוך ומחוץ לארגון, מעברים משכירות לעצמאות ולהיפך

   

- התמודדות עם מצבי לחץ/קונפליקטים

   

-  הגשמת מטרות, יעדים, שאיפות אישיות